piątek, 4 marca 2011

3.03.2011 / 4.03.2011

Czwartek no zleciał jak zleciał;p Po wieczorze z Damianem Czułam się zajebiście. Z nikim mi sie tak dobrze nie gadało jak z nim chociaż jest jeszcze jeden,ale to nie czas na niego;] Ogolnie głównym tematem naszego wieczoru było przede wszystkim poznanie sie bliżej:P Jest o rok starszy dokładnie,mieszka w jakiejś małej dziurze pod Warszawą;p W sumie mało istotne;p Podczaa wieczoru z nim zamotał pare bro przez co na promilu lepiej sie dogadywalismy, oboje gadalismy jak nienajęci. Tematy bralismy dosłownie z kosmosu ale byl to naprawde mily wieczór. Zmył sie około godziny 1 przez co rano dostalismy oboje zjebke:P Zreszta i tak mam wrazenie ze przy tym chlopaku bedzie ich wiecej:) Naprawde go polubiła;p Po godzinie 1 zadzwoniłam Do Niego.Hymm Usłyszeć jego głos o tej h marzenie;* Kocham każda rozmowe z nim mimo iz on tak do konca nie jest tego swiadomy;p Mimo przyjazni nawet nie mysl o czyms wiecej z moja persona mimo iz tak swietnie sie dogadujemy i tyle nas łączy. Mowił bardzo duzo rzeczy które zrobiły na mnie duze wrazenie i dały mi wiele do myslenia. Gdy zaczął mówić jak bardzo tęskni za rozmowami ze mną,za wieczorowym siedzeniu na ławce z piwem i z fajką w reku łzy cisneły mi sie do oczy(bo przecież ja też za tym bardzo tęsknie) Obiecał że przyjedzie dzisiaj. I dotrzymał obietnicy;***Za co go uwielbiam(przeciez nigdy mnie nie zwiódł);* Dzwoniłam do matki. Powodem było załatwienie mi powrotu do domu na weekend.NIe do konca z tym wyszło. Dzisiaj Piątego zaraz sie zbieram i wychodze stad;] z tego burdelu gdzie wszyscy sa tacy przyjebani myslac ze spedza tu huj wie ile czasu. Ja ogolnie jestem dobrej mysli. Z Damianem u boku czuje ze pobyt tutaj nie bedzie taki najgorszy. Zachwile ma przyjechać moja mamuśka z nim;p NIe mogę się doczekać. jest ok godz. 16:30 na 17 mają juz tu być;p Pakuje sie i spierdalam stad chociaż na ten jeden wieczór;p Plany na dzisiaj. Spedzenie wieczoru w moim naj gronie z piwem w reku tak to jest to bo od tygodnia bardzo za tym tesknie:) Odezwe sie jutro jak wróce znowu do tych czterech scian;] Ema!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz